Nazwa.pl wprowadza nową usługę Pomocy Premium, dostępną dla wszystkich Klientów. Usługa obejmuje priorytetową obsługę połączeń telefonicznych, jak również wiadomości e-mail. Dodatkowo korzystającym z usługi oferowane są rabaty na usługi IT w wysokości 50%.
Pomoc Premium jest udostępniana bezpłatnie na 9 miesięcy dla każdego Klienta biznesowego nazwa.pl. Spółka wychodzi naprzeciw Klientom, którzy wyznają zasadę „czas to pieniądz”. Klienci nazwa.pl w ponad 95% przypadków uzyskują pomoc w czasie kilku sekund od wykonania połączenia! Ten znakomity wynik jest pochodną znaczących nakładów inwestycyjnych jakie zrealizowała spółka w ostatnim roku.
Nazwa.pl przywiązuje olbrzymią wagę do szybkości i jakości obsługi Klienta. Szacunek do naszych Klientów wyraża się bowiem nie tylko w jakości oferowanych usług ale także w obsłudze posprzedażowej. Tylko poprzez aktywny dialog z Klientami dowiemy się jeszcze więcej o ich potrzebach i odczuciach, co pozwoli nam jeszcze lepiej dopasować nasze rozwiązania do ich potrzeb. Nazwa.pl dostarcza rozwiązania na najwyższym poziomie, dlatego także w obszarze obsługi Klienta pragniemy zapewnić najwyższą jakość usług, której należy oczekiwać od firmy nr 1 w Polsce."
Krzysztof Cebrat, prezes zarządu nazwa.pl
- priorytetową obsługę połączeń telefonicznych,
- priorytetową obsługę zgłoszeń mailowych,
- rabat na usługi IT w wysokości 50%.
Pomoc Premium to przede wszystkim skrócony czas reakcji Działu Obsługi Klienta na zgłoszenia przekazywane zarówno drogą telefoniczną, jak również mailową. Ponadto wyróżnikiem Pomocy Premium jest rabat w wysokości 50% na usługi IT oferowany Klientom.
Jakość obsługi jest dla nazwa.pl priorytetem, dlatego wprowadzamy dla wszystkich klientów biznesowych, bezpłatną usługę Pomoc Premium na 9 miesięcy. Dzięki temu będą oni mogli doświadczyć najwyższych standardów obsługi dostępnych na rynku."
Krzysztof Cebrat, prezes zarządu nazwa.pl