Skip to content
nazwa.pl

Nowoczesne usługi w chmurze

  • Press Kit
PostedinInternet i technologia
Posted on 17 czerwca 2021

nazwa.pl ponownie zwycięża w badaniu infolinii hostingowych!

Tags: infolinia kontakt
nazwa.pl ponownie zwycięża w badaniu infolinii hostingowych!
Posted By nazwa.pl

Pod koniec maja instytut badawczy MANDS ponownie przeprowadził badanie skuteczności działania infolinii największych firm hostingowych w Polsce. Wykonano je pośród firm, obsługujących według rankingu top100.webhostingtalk.pl co najmniej 10 000 domen. Najlepszy wynik zarówno pod kątem efektywności, jak i szybkości odbierania połączeń telefonicznych uzyskała nazwa.pl.

Prestiżowy instytut badawczy MANDS, działający na rynku badań marketingowych i badań opinii, przeprowadził test efektywności działania infolinii polskich firm hostingowych. Weryfikowano możliwość skutecznego połączenia się z konsultantem oraz czas oczekiwania na rozmowę. Badanie zostało zrealizowane, poprzez zasymulowanie zwiększonego ruchu na infoliniach wybranych firm i jednoczesną próbę nawiązania kontaktu przez kilku teleankieterów.

Ponownie najlepsze wyniki osiągnęła firma nazwa.pl. Zarówno podczas największego ruchu, jak też w godzinach późnowieczornych, specjaliści nazwa.pl odbierali połączenia najszybciej ze wszystkich badanych infolinii operatorów usług hostingowych.

„W nazwa.pl wiemy, że dla firm, korzystających z usług hostingowych, szybki dostęp, o każdej porze dnia i nocy do zespołu wsparcia, jest niezwykle ważny. Świadcząc usługi działające 24/7, zapewniamy ekspresową pomoc naszych specjalistów, dokładnie w takim samym wymiarze. Corocznie przeznaczamy wielomilionowe nakłady na utrzymanie ponad 100-osobowego zespołu konsultantów oraz nowoczesnego systemu call center, dzięki czemu każdy Klient spółki obsługiwany jest bez kolejki, a każde jego pytanie jest dla nas priorytetem” – podkreśla Krzysztof Cebrat, prezes zarządu nazwa.pl.

Czas oczekiwania na połączenie w największych firmach hostingowych w Polsce | nazwa.pl

Raport MANDS wykazał, że większość Działów Obsługi Klienta polskich firm hostingowych nie pracuje późnym wieczorem i w nocy, a jedynie służy wsparciem między godziną 8:00 a 16:00. Wśród badanych podmiotów tylko nazwa.pl i home.pl odbierały połączenia po godzinie 23:00. Warto jednak zaznaczyć, że w czasie gdy infolinia home.pl odebrała w godzinach wieczorowych i nocnych jedynie 20% połączeń, nazwa.pl utrzymała współczynnik połączeń na poziomie 100%.

Dostępność wsparcia w trybie 24/7/365 jest szczególnie ważna w przypadku ciągle rosnącej liczby przedsiębiorców, których firmy w dzisiejszych czasach działają w trybie całodobowym. Tegoroczne badanie MANDS jest tego dowodem, wskazując na poprawę imponującego wyniku nazwa.pl z 2019 roku. Poznaj szczegółowe wyniki skuteczności infolinii firm hostingowych na stronie instytutu badawczego MANDS.

„Udowodniliśmy, że efektywna obsługa Klienta stanowi jeden z najważniejszych obszarów strategii działania nazwa.pl, a komunikowane przez nas hasło: „Jesteśmy tu dla Ciebie”, znajduje odzwierciedlenie w rzeczywistości” – dodaje Krzysztof Cebrat.

Do dyspozycji Klientów nazwa.pl 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku pozostaje zespół specjalistów, udzielający wsparcia w zakresie świadczonych usług i oferowanych produktów. Co więcej, komunikacja z firmą jest możliwa poprzez czat, mail a nawet grupy dyskusyjne na Facebooku.

Zapraszamy do kontaktu!


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • nazwa.pl liderem rynku hostingowego w Polsce!
  • Hosting dla profesjonalistów

Raporty z backupów to pełna kontrola i bezpieczeństwo danych | nazwa.pl
23 września 2025

Raporty z backupów to pełna kontrola i bezpieczeństwo danych

Bezpieczeństwo danych to dziś nie tylko techniczny standard, lecz także jeden z najważniejszych elementów prowadzenia... Bezpieczeństwo danych to dziś nie tylko techniczny standard, lecz także jeden z najważniejszych elementów prowadzenia działalności w Internecie. Od strony firmowej przez skrzynki pocztowe aż po bazy danych – każde z tych źródeł informacji może zawierać dane kluczowe dla funkcjonowania firmy. Dlatego usługa Kopia zapasowa danych w nazwa.pl została właśnie wzbogacona o nową funkcję, którą są cotygodniowe raporty PDF, jakie będą trafiać bezpośrednio na skrzynkę e-mail właściciela hostingu. Raporty PDF z informacjami o kopiach zapasowych Każdy raport z usługi Kopia zapasowa danych przygotowywany jest w formie dokumentu PDF i dostarcza zestawienie najważniejszych informacji o stanie Twoich backupów. To praktyczne rozwiązanie, które daje Ci pewność, że dane z hostingu są nie tylko kopiowane, ale też prawidłowo archiwizowane. Znajdziesz w nim: • łączny rozmiar przechowywanych danych, • listę ostatnich wykonanych backupów wraz z datami i godzinami ich utworzenia, • szczegółowe dane na temat plików, poczty i baz danych objętych ochroną, • zajętość przestrzeni backupowej oraz ilość dostępnego miejsca, • historię wykonanych operacji. Raport z usługi Kopia zapasowa danych daje pełny wgląd w to, co chronisz i w jakim zakresie. Jest to szczególnie ważne dla firm, które chcą mieć uporządkowaną...
Spółka nazwa.pl wyróżniona tytułem „Lider Hostingu w Chmurze”
11 czerwca 2024

Spółka nazwa.pl wyróżniona tytułem „Lider Hostingu w Chmurze”

Podczas uroczystej gali IT CHAMPIONS, która odbyła się 6 czerwca 2024 roku w Warszawie, blask reflektorów... Podczas uroczystej gali IT CHAMPIONS, która odbyła się 6 czerwca 2024 roku w Warszawie, blask reflektorów skupił się na najwybitniejszych graczach polskiego sektora IT. To jedno z ważniejszych wydarzeń dla firm informatycznych, które nie tylko redefiniują standardy branży, lecz także inspirują i wdrażają innowacje. Wśród triumfatorów nazwa.pl ponownie zabłysła, zdobywając zaszczytny tytuł "Lider Hostingu w Chmurze". Rynek usług hostingowych promuje dziś tylko te firmy, które stawiają na rozwój. Pozostałe skazane są w długiej perspektywie na porażkę. Profil użytkownika usług IT przez lata ulegał zmianie. Dzisiaj oczekuje on nowoczesnych rozwiązań, które dają przewagę w Internecie. Ponowne przyznanie spółce nazwa.pl tytułu „Lider Hostingu w Chmurze” potwierdza naszą niekwestionowaną pozycję i stanowi dla nas powód do dumy. To także doskonała okazja, aby prześledzić najważniejsze zmiany, które sprawiły, że usługi nazwa.pl są wciąż najchętniej wybierane przez przedsiębiorców i osoby prywatne. Rozwiązania na nowe czasy Wychodząc naprzeciw potrzebom rynku, nazwa.pl stale wprowadza do oferty oczekiwane przez Klientów usługi i funkcjonalności. Można wśród nich wymienić szereg aplikacji i serwerów baz danych oferowanych w modelu SaaS (Software as Service), które pozwalają szybko wdrożyć oprogramowanie i są gotowe do pracy zaraz po aktywacji. To także usługa Kubernetes, zapewniająca środowisko pracy dla aplikacji kontenerowych, z gwarancją dostępnej mocy aż do 8 vCPU...
nazwa.pl obchodzi 27 urodziny
15 kwietnia 2024

nazwa.pl obchodzi 27 urodziny!

W nazwa.pl każdego dnia wspieramy setki tysięcy firm i osób prywatnych w realizacji ich projektów w Internecie... W nazwa.pl każdego dnia wspieramy setki tysięcy firm i osób prywatnych w realizacji ich projektów w Internecie. Nie każdy jednak wie, że nasza historia zaczęła się 14 kwietnia 1997 roku. Tak, już 27 lat jesteśmy i działamy dla Was, od samego początku konsekwentnie rozwijając swoje usługi i zapewniając innowacyjne rozwiązania zgodne z najnowszymi trendami w branży IT. Nasze początki sięgają końcówki lat 90. XX wieku, które można uznać za okres dynamicznego wzrostu znaczenia Internetu. Architektem sukcesu nazwa.pl jest Piotr Nowak, którego wizja i zaangażowanie przyczyniły się do szybkiego rozwoju firmy i pozwoliły nam stać się przedsiębiorstwem o globalnym zasięgu dostarczającym rozwiązania IT dla Klientów na całym świecie. Jesteśmy obecni w prawie 100 krajach, zapewniamy użytkownikom przede wszystkim nowoczesne usługi oraz całodobowe wsparcie techniczne. Zaawansowane usługi IT dla każdego W naszej filozofii Internet powinien być przyjaznym miejscem dla każdego. Korzystanie z rozwiązań IT nie może wiązać się z wysiłkiem i wymagać dodatkowego, specjalnego zaangażowania. Dlatego wspieramy mocno rozwój usług opartych na Sztucznej Inteligencji. Przykładem wykorzystania zaawansowanych algorytmów SI jest wprowadzona jeszcze w ubiegłym roku nowa wyszukiwarka domen. Jej zadaniem jest tworzenie najlepszych nazw internetowych na podstawie opisów wprowadzanych w języku naturalnym...
Gwarancja nazwa.pl – 100% satysfakcji lub zwrot pieniędzy
11 maja 2021

Gwarancja nazwa.pl – 100% satysfakcji lub zwrot pieniędzy

Hosting w nazwa.pl jest szybszy niż u konkurencji. Przekonasz się o tym, przenosząc do nas swój serwis WWW... Hosting w nazwa.pl jest szybszy niż u konkurencji. Przekonasz się o tym, przenosząc do nas swój serwis WWW. Niezależnie czy to biuroprasowe, sklep, galeria, czy strona firmowa, korzyści z posiadania CloudHostingu z CDN w nazwa.pl odczujesz od razu. Jeżeli po przeniesieniu stwierdzisz, że Twoja strona nie działa szybciej niż przed migracją, gwarantujemy, że zwrócimy Ci pieniądze, które wydałeś na usługę w nazwa.pl. Gwarancja zwrotu środków wynosi aż 30 dni od daty zakupu nowego serwera! Klienci, którzy wybierają nazwa.pl jako swojego dostawcę usług hostingowych, doceniają przede wszystkim fakt, że na serwerach nazwa.pl ich strony WWW oraz poczta e-mail działają po prostu szybciej niż u konkurencji. Jest to zasługa nowoczesnej technologii CloudHosting, czyli hostingu w chmurze, nowoczesnych serwerów z procesorami działającymi z szybkością 5 GHz, serwerów bazodanowych wykorzystujących najszybsze na rynku dyski Optane, magazynów danych Redis i Memcached oraz sieci dystrybucji treści CDN nazwa.pl z serwerami utrzymującymi kopie elementów stron WWW w wielu miejscach w Polsce i na świecie. Dlaczego strony WWW na nazwa.pl działają szybciej? Dzięki zastosowaniu szybkich procesorów 5 GHz strony takich systemów, jak WordPress czy PrestaShop, generują się z maksymalną szybkością, a dodatkowo akcelerowane są za pomocą magazynów Redis i Memcached. Ponieważ sercem każdej nowoczesnej aplikacji są dane utrzymywane w bazie danych, to zastosowanie dysków Optane w serwerach MariaDB przyspiesza wiele operacji nawet dziesięciokrotnie...
firma nazwa.pl przyznała 4 wyróżnienia
30 stycznia 2020

To oni czynią polski Internet lepszym miejscem. Firma nazwa.pl przyznała 4 wyróżnienia

W styczniu br. nazwa.pl, największy dostawca usług hostingowych w Polsce, nagrodziła podmioty, które w ostatnim roku... W styczniu br. nazwa.pl, największy dostawca usług hostingowych w Polsce, nagrodziła podmioty, które w ostatnim roku intensywnie działały na rzecz poprawy jakości Internetu. Wyróżnione zostały trzy przedsiębiorstwa w kategoriach: Bezpieczeństwo, Innowacje i Edukacja. Firma przyznała także jedno wyróżnienie specjalne. Z początkiem roku nazwa.pl zdecydowała się na wyróżnienie czterech podmiotów, których inicjatywy najmocniej przyczyniły się do podniesienia jakości korzystania z Internetu. W kategorii „Bezpieczeństwo” firma zdecydowała się wyróżnić NASK (Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa). Instytut w ostatnim roku mocno promował protokół DNSSEC, który jest skuteczną metodą zwiększenia bezpieczeństwa użytkowników Internetu oraz instytucji funkcjonujących w sieci. DNSSEC zapewnia, że po wpisaniu w okno przeglądarki adresu WWW sklepu czy banku, użytkownik otworzy stronę, której szuka, a nie tą, którą przygotowali cyberprzestępcy. Drugie z wyróżnień, w kategorii „Innowacje”, zostało przyznane firmie Asseco Data Systems SA, należącej do największej, notowanej na polskiej giełdzie firmy IT, Asseco. To właśnie ta spółka w ostatnim czasie intensywnie pracowała nad nowym typem certyfikatów SSL. Stworzone przez nich narzędzie do weryfikacji autentyczności witryny wykorzystuje kodowanie ECDSA P–384. Dzięki temu jest ono o wiele bezpieczniejsze niż dotychczas stosowane metody oparte o RSA. Co ciekawe, to właśnie klienci nazwa.pl jako pierwsi w Polsce mieli możliwość podniesienia poziomu zabezpieczenia swoich witryn, przy użyciu nowej technologii, zamawiając Certyfikat nazwaSSL Premium...
Pomoc Premium dla firm w nazwa.pl
8 października 2019

Pomoc Premium dla firm w nazwa.pl

Pomoc Premium to usługa w nazwa.pl, zapewniająca firmom szybki dostęp do zespołu kompetentnych specjalistów... Pomoc Premium to usługa w nazwa.pl, zapewniająca firmom szybki dostęp do zespołu kompetentnych specjalistów, będących do dyspozycji 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Wsparcie to pozwala firmom zaoszczędzić czas, a jak wiadomo czas to pieniądz. W tym miejscu myśli każdego kotłują się wokół pytania: Tak pięknie to wygląda, ale ile będzie mnie to kosztować? Większość osób obawia się zbyt wysokich kosztów, idących w parze z wysokim standardem. Nie w tym przypadku, Pomoc Premium to wysoka jakość w niskiej cenie. Całkowity miesięczny koszt to jedyne 10 zł ­– za tę cenę mamy zapewnione pierwszeństwo w obsłudze i rozwiązywanie nierzadko trudnych technicznych problemów. Uprzywilejowany Klient Aby określić najważniejsze cechy Pomocy Premium, powinniśmy skupić się na podstawowych problemach i przeszkodach, z jakimi mierzą się każdego dnia Klienci prowadzący własne przedsiębiorstwa. Osoby prowadzące swój biznes wiedzą, jak cennym aktywem jest czas. W dobie zaawansowanego rozwoju cyfryzacji przedsiębiorcy podejmują starania, aby tego czasu mieć jak najwięcej i wykorzystywać go w sposób jak najbardziej efektywny. Jednak nie zawsze wszystko układa się zgodnie z planem. Na przeszkodzie mogą stanąć nam rzeczy niezależne od nas. Wówczas nawiązujemy kontakt z naszym usługodawcą. Przeważająca ilość firm hostingowych świadczy wsparcie jedynie w określonych dniach i godzinach. Nie jest to profesjonalne i rzetelne podejście...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(91)
  • CDN(18)
  • WordPress(21)
  • e-Sklep(17)
  • Backup(12)
  • Poczta(17)
  • VPS(12)
  • Internet i technologia(53)
  • Webmastering(11)
  • Bez kategorii(3)

Social Media

  • 21/07/2025

    Otwórz swój biznes na inne rynki Unii Europejskiej

    Czytaj więcej Czytaj więcej
  • 12/08/2025

    Monitoruj działanie swojej strony WWW

    Czytaj więcej Czytaj więcej
  • 20/08/2025

    VPS w nazwa.pl – moc, niezawodność i pełna kontrola

    Czytaj więcej Czytaj więcej
  • 04/09/2025

    Rozwiązania IT klasy premium dla biznesu

    Czytaj więcej Czytaj więcej
  • 09/09/2025

    Ochrona przed cyberzagrożeniami za pomocą certyfikatów nazwaSSL

    Czytaj więcej Czytaj więcej
  • 23/09/2025

    Raporty z backupów to pełna kontrola i bezpieczeństwo danych

    Czytaj więcej Czytaj więcej
  • 25/09/2025

    Multi SMTP Smarthost – dlaczego warto wysyłać maile z wielu serwerów pocztowych?

    Czytaj więcej Czytaj więcej
  • 01/10/2025

    Domena w nazwa.pl to więcej niż tylko adres w sieci

    Czytaj więcej Czytaj więcej
  • 06/11/2025

    Uwolnione domeny to szansa na wyjątkowy adres

    Czytaj więcej Czytaj więcej

O nazwa.pl

Marka nazwa.pl jest częścią działającego globalnie w niemal 100 krajach na świecie NetArt Group. Spółka dostarcza klasyczne usługi hostingowe oraz usługi w chmurze świadczone w modelu Software as a Service, Platform as a Service i Infrastructure as a Service. Oferta nazwa.pl obejmuje także usługę CDN, certyfikaty SSL ECDSA oraz rejestrację ponad 300 różnych rozszerzeń domen. Spółka dąży do tego, aby oferować usługi kompleksowe, nowoczesne i dostępne dla każdego. Wykorzystuje też sztuczną inteligencję, co pozwala jej lepiej dostosowywać rozwiązania do potrzeb Klientów, poprawiać ich wydajność i zapewniać wyższy poziom bezpieczeństwa.

Usługi nazwa.pl realizowane są w nowoczesnych Data Center zlokalizowanych w Europie, obu Amerykach i Azji, a sama spółka działa zgodnie z Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji ISO/IEC 27001:2022. Dzięki przepustowości sieci wynoszącej ponad 400 Gbps oraz uczestnictwu w globalnych punktach wymiany ruchu, nazwa.pl gwarantuje szybką i niezawodną wymianę danych. Kompleksowa oferta łączy w sobie innowacyjność, dostępność i bezpieczeństwo, co sprawia, że nazwa.pl jest wybierana przez Klientów oczekujących najwyższej jakości rozwiązań. Użytkownicy nazwa.pl otrzymują wsparcie techniczne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku, a kontakt z zespołem pomocy technicznej możliwy jest za pośrednictwem infolinii, czatu, poczty e-mail oraz mediów społecznościowych.

Materiały prasowe

Pobieranie multimediów

© 2024 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.

email pr@nazwa.pl
phone +48 534 177 777