Skip to content
nazwa.pl

Nowoczesne usługi w chmurze

  • Press Kit
PostedinInternet i technologia
Posted on 17 czerwca 2021

nazwa.pl ponownie zwycięża w badaniu infolinii hostingowych!

Tags: infolinia kontakt
nazwa.pl ponownie zwycięża w badaniu infolinii hostingowych!
Posted By nazwa.pl

Pod koniec maja instytut badawczy MANDS ponownie przeprowadził badanie skuteczności działania infolinii największych firm hostingowych w Polsce. Wykonano je pośród firm, obsługujących według rankingu top100.webhostingtalk.pl co najmniej 10 000 domen. Najlepszy wynik zarówno pod kątem efektywności, jak i szybkości odbierania połączeń telefonicznych uzyskała nazwa.pl.

Prestiżowy instytut badawczy MANDS, działający na rynku badań marketingowych i badań opinii, przeprowadził test efektywności działania infolinii polskich firm hostingowych. Weryfikowano możliwość skutecznego połączenia się z konsultantem oraz czas oczekiwania na rozmowę. Badanie zostało zrealizowane, poprzez zasymulowanie zwiększonego ruchu na infoliniach wybranych firm i jednoczesną próbę nawiązania kontaktu przez kilku teleankieterów.

Ponownie najlepsze wyniki osiągnęła firma nazwa.pl. Zarówno podczas największego ruchu, jak też w godzinach późnowieczornych, specjaliści nazwa.pl odbierali połączenia najszybciej ze wszystkich badanych infolinii operatorów usług hostingowych.

„W nazwa.pl wiemy, że dla firm, korzystających z usług hostingowych, szybki dostęp, o każdej porze dnia i nocy do zespołu wsparcia, jest niezwykle ważny. Świadcząc usługi działające 24/7, zapewniamy ekspresową pomoc naszych specjalistów, dokładnie w takim samym wymiarze. Corocznie przeznaczamy wielomilionowe nakłady na utrzymanie ponad 100-osobowego zespołu konsultantów oraz nowoczesnego systemu call center, dzięki czemu każdy Klient spółki obsługiwany jest bez kolejki, a każde jego pytanie jest dla nas priorytetem” – podkreśla Krzysztof Cebrat, prezes zarządu nazwa.pl.

Czas oczekiwania na połączenie w największych firmach hostingowych w Polsce | nazwa.pl

Raport MANDS wykazał, że większość Działów Obsługi Klienta polskich firm hostingowych nie pracuje późnym wieczorem i w nocy, a jedynie służy wsparciem między godziną 8:00 a 16:00. Wśród badanych podmiotów tylko nazwa.pl i home.pl odbierały połączenia po godzinie 23:00. Warto jednak zaznaczyć, że w czasie gdy infolinia home.pl odebrała w godzinach wieczorowych i nocnych jedynie 20% połączeń, nazwa.pl utrzymała współczynnik połączeń na poziomie 100%.

Dostępność wsparcia w trybie 24/7/365 jest szczególnie ważna w przypadku ciągle rosnącej liczby przedsiębiorców, których firmy w dzisiejszych czasach działają w trybie całodobowym. Tegoroczne badanie MANDS jest tego dowodem, wskazując na poprawę imponującego wyniku nazwa.pl z 2019 roku. Poznaj szczegółowe wyniki skuteczności infolinii firm hostingowych na stronie instytutu badawczego MANDS.

„Udowodniliśmy, że efektywna obsługa Klienta stanowi jeden z najważniejszych obszarów strategii działania nazwa.pl, a komunikowane przez nas hasło: „Jesteśmy tu dla Ciebie”, znajduje odzwierciedlenie w rzeczywistości” – dodaje Krzysztof Cebrat.

Do dyspozycji Klientów nazwa.pl 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku pozostaje zespół specjalistów, udzielający wsparcia w zakresie świadczonych usług i oferowanych produktów. Co więcej, komunikacja z firmą jest możliwa poprzez czat, mail a nawet grupy dyskusyjne na Facebooku.

Zapraszamy do kontaktu!


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • nazwa.pl liderem rynku hostingowego w Polsce!
  • Hosting dla profesjonalistów

11 lipca 2024

nazwa.pl dociera już do 6 miliardów użytkowników

Usługi nazwa.pl, świadczone poprzez wydzieloną markę netart.com, dostępne są dla klientów w Europie, Afryce, Azji... Usługi nazwa.pl, świadczone poprzez wydzieloną markę netart.com, dostępne są dla klientów w Europie, Afryce, Azji i obu Amerykach. Oferta firmy, która kojarzona jest przede wszystkim z jakością, szybkim działaniem stron WWW i wysokim poziomem bezpieczeństwa, dociera dziś do 6 miliardów ludzi w prawie 100 krajach. Szybka ekspansja i objęcie zasięgiem wszystkich największych rynków to efekt dużego zainteresowania nowoczesnymi rozwiązaniami hostingowymi ze strony użytkowników na całym świecie. Proces ekspansji Ekspansję na międzynarodowe rynki nazwa.pl rozpoczęła od udostępnienia swojej oferty w Europie i Afryce. Nie tak dawno firma uruchomiła także sprzedaż w państwach obu Ameryk i Azji. Kolejne otwarcie, między innymi na USA, Kanadę, Brazylię, Indie czy Japonię, pozwoliło objąć nowoczesną ofertą IT praktycznie wszystkie kluczowe gospodarki świata. Wdrożona i rozwijana przez nazwa.pl technologia CloudHosting została przygotowana po to, aby otworzyć przed użytkownikami nowe możliwości. W przeciwieństwie do innych usług, które uruchamiane są na bazie chmury, CloudHosting sam w sobie stanowi chmurę. Pozwala, aby obciążenie generowane przez strony WWW było dynamicznie rozkładane pomiędzy setki serwerów tworzących wyspecjalizowane klastry. Jest też automatycznie zintegrowany z siecią CDN, która skraca czas potrzebny na przesłanie danych z serwera do przeglądarki i przyczynia się do lepszego pozycjonowania witryn. Węzły należącej do nazwa.pl sieci Content Delivery Network działają na całym świecie, co jest istotne dla klientów z państw, w których firma uruchomiła swoją sprzedaż...
Korespondencja elektroniczna z najwyższym poziomem bezpieczeństwa | nazwa.pl
18 maja 2023

Korespondencja elektroniczna z najwyższym poziomem bezpieczeństwa

Niewłaściwie chroniona poczta e-mail może być źródłem sporych problemów dla każdej firmy. Obecnie nie ma... Niewłaściwie chroniona poczta e-mail może być źródłem sporych problemów dla każdej firmy. Obecnie nie ma nic ważniejszego niż bezpieczeństwo informacji przekazywanych drogą elektroniczną. Już dziś zadbaj o poufność swojej korespondencji i bądź dzięki temu nie jeden, a trzy kroki przed hakerami. Jeśli zależy Ci na wielopoziomowym zabezpieczeniu korespondencji, koniecznie wybierz mechanizm 2FA, który każdego dnia chroni setki tysięcy kont mailowych użytkowników poczty biznesowej od nazwa.pl. Kompleksowa ochrona poczty dzięki 2FA W życiu codziennym zapewne chronisz wszystko, co cenne. Tak samo należy postępować z korespondencją e-mail, która nierzadko zawiera istotne i poufne dane dotyczące nie tylko Twojej firmy, lecz także kontrahentów. Najlepszym rozwiązaniem na zabezpieczenie skrzynki jest aktywowanie docenianej w świecie IT ochrony 2FA. Uwierzytelnienie dwuskładnikowe 2FA zapewnia podwójne sprawdzenie uprawnień w dostępie do konta e-mail. Oprócz hasła, logując się do poczty z 2FA, musisz dodatkowo podać kod, który jest przesyłany za pomocą wiadomości SMS lub generowany na przykład na Twoim urządzeniu mobilnym przez aplikację Google Authenticator. Taka ochrona skrzynek mailowych staje się już powoli wymogiem, a nie tylko opcjonalnym zabezpieczeniem. Można w tym miejscu wspomnieć chociażby o przyjętym przez Radę Ministrów projekcie ustawy o zwalczaniu nadużyć w komunikacji elektronicznej. Nie wystarczy jednak wyłącznie ochrona 2FA w dostępie do webmaila. Potrzebne jest kompleksowe zabezpieczenie, obejmujące także wiadomości odbierane i wysyłane przez programy pocztowe na komputerze...
Internet bez nich byłby uboższy. Laureaci nagrody nazwa.pl wystąp!
18 stycznia 2022

Internet bez nich byłby uboższy. Laureaci nagrody nazwa.pl wystąp!

Przyszedł czas na coroczne wręczenie nagród przyznawanych przez nazwa.pl podmiotom przyczyniającym się do... Przyszedł czas na coroczne wręczenie nagród przyznawanych przez nazwa.pl podmiotom przyczyniającym się do cyfrowego rozwoju Polski. Wyróżnienia mają na celu podkreślenie ich pozytywnego wkładu w kształtowanie krajowego Internetu, zwiększanie konkurencyjności polskiej gospodarki i propagowanie wiedzy. W tym roku nazwa.pl przyznała nagrody w czterech kategoriach: Ekspert Inwestycji, Ekspert Edukacji, Ekspert Badań i Rozwoju, a także Ekspert Rekrutacji w IT. Ekspert Inwestycji – Orange Polska Wyróżnieniem Ekspert Inwestycji został nagrodzony operator sieci komórkowej i dostawca usług internetowych – Orange Polska. Nagroda została przyznana za inwestycje związane z rozwojem łączy światłowodowych, które zapewniły Polakom szerokopasmowy dostęp do sieci. Od 2015 roku obserwujemy systematyczny i znaczący wzrost zasięgu sieci FTTH Orange. Do 2025 roku grupa Orange Polska planuje przeznaczyć na inwestycje w światłowód blisko 1 mld euro. Do tej pory infrastrukturą zostało objęte ponad 5 mln gospodarstw domowych w kraju, jednak w najbliższych latach korzyściami sieci światłowodowej ma się cieszyć kolejne 1,7 mln polskich domów. Ekspert Edukacji – antyweb.pl Laureatem nagrody w kategorii Ekspert Edukacji został portal antyweb.pl. Jest to znany biuroprasowe technologiczny, założony przez Grzegorza Marczaka w 2006 roku. Choć początkowo miał charakter wyłącznie hobbistyczny, dzisiaj jest to jedno z czołowych źródeł informacji...
Nowe szczegółowe statystyki na hostingu w nazwa.pl
29 października 2020

Nowe szczegółowe statystyki na hostingu w nazwa.pl!

Technologia CloudHosting w nazwa.pl, poza możliwością równoczesnego uruchomienia pojedynczej strony WWW na setkach... Technologia CloudHosting w nazwa.pl, poza możliwością równoczesnego uruchomienia pojedynczej strony WWW na setkach serwerów, dostarcza również bardzo bogate statystyki wykorzystania usług hostingowych, ułatwiające optymalizację pracy serwera, a także diagnozę ewentualnych problemów. Dzięki nim uzyskasz szczegółowe informacje o: wykorzystaniu czasu procesora oraz miejsca na dysku, ilości przesłanych danych, liczbie logowań do POP3/IMAP4, liczbie wysyłanych i odbieranych wiadomości e‑mail, a nawet o szczegółowych parametrach obciążenia każdej bazy danych! Tradycyjny hosting, który oferują firmy w Polsce nie udostępnia zbyt wielu informacji potrzebnych do oceny stopnia wykorzystania usług. Wielu klientów nie zdaje sobie więc sprawy, jakiej usługi potrzebują, decydując się często na zakup serwera dedykowanego, który nie jest im do niczego potrzebny. Brak statystyk wykorzystania usług nie ułatwia również pracy webmasterom, którzy w razie problemów mają trudności w zdiagnozowaniu przyczyny przeciążenia serwera. Wybór serwera dedykowanego również nie rozwiązuje tego problemu, a jedynie zwiększa dostępne zasoby czasu procesora, pamięci RAM oraz przestrzeni dyskowej. W hostingu w chmurze kupujesz czas procesora Na pytanie o ilość dostępnych zasobów w pakietach oferowanych usług, wiele firm hostingowych wolałoby nie odpowiadać. Nie posiadają bowiem one możliwości zagwarantowania na serwerze zasobów procesora oraz pamięci RAM, a wszyscy klienci ograniczeni są jedynie wielkością serwera dedykowanego, który współdzielą. Prowadzi to oczywiście do sytuacji takiej, że pojedynczy serwis może przeciążyć cały serwer, zakłócając pracę wszystkich innych stron...
Nazwa.pl najlepszą firmą hostingową
23 września 2020

nazwa.pl najlepszą firmą hostingową w Polsce!

Spółka nazwa.pl została nagrodzona statuetką „Najlepsza firma hostingowa roku” podczas uroczystej gali IT Champions 2020, której... Spółka nazwa.pl została nagrodzona statuetką „Najlepsza firma hostingowa roku” podczas uroczystej gali IT Champions 2020, której organizatorem był IT Reseller Polska. W czasie wydarzenia uhonorowane zostały czołowe polskie firmy z branży IT, a w uroczystości wręczenia statuetek wzięli udział zarówno przedstawiciele polskich, jak i międzynarodowych marek technologicznych. Otrzymany od specjalistów z branży tytuł „Najlepsza firma hostingowa roku” stanowi dla nazwa.pl wielkie wyróżnienie i potwierdzenie wiodącej pozycji firmy na rynku usług hostingowych w Polsce. Na sukces naszej firmy, oprócz wielokrotnie nagradzanego hostingu, złożyło się również doskonałe wsparcie klientów, realizowane wieloma kanałami komunikacji, wysoki poziom innowacyjności technologicznej, dbałość o ekologię oraz odpowiedzialność biznesowa. Dzięki temu możemy wspierać polskie firmy w transformacji cyfrowej, dostarczając im usługi, które jeszcze niedawno nie były dostępne na polskim rynku. Najszybszy hosting w Polsce Na początku 2020 roku nazwa.pl zakończyła wielomilionową inwestycję, związaną z wymianą serwerów, stawiając sobie jasny cel stworzenia najszybszego hostingu w Polsce. W czasie gdy konkurencja dopiero rozpoczynała uruchamianie usług, funkcjonujących w oparciu o dyski SSD z interfejsem NVMe, nazwa.pl jako pierwsza firma hostingowa w Polsce wycofała już tę technologię i udostępniła serwery z innowacyjnymi dyskami Intel Optane, działającymi w technologii 3D XPoint. Oprócz niezwykle szybkich dysków, w serwerach zastosowano również najszybsze obecnie procesory serwerowe Intel...

wzrost ruchu w internecie w związku z pandemią
3 kwietnia 2020

nazwa.pl odnotowała 45% wzrost ruchu w Polskim Internecie

Największa w Polsce spółka, zajmująca się utrzymaniem stron WWW w technologii chmury, odnotowała w miesiącu marcu 45%... Największa w Polsce spółka, zajmująca się utrzymaniem stron WWW w technologii chmury, odnotowała w miesiącu marcu 45% wzrost ruchu do obsługiwanych przez nią serwisów WWW. Trwająca pandemia koronowirusa COVID-19 oraz kwarantanna domowa Polaków wpłynęły na zwiększone zainteresowanie treściami publikowanymi w Internecie. Można śmiało stwierdzić, że życie gospodarcze i towarzyskie Polaków przeniosło się do sieci Internet. Zamknięcie zakładów pracy, szkół i uczelni wyższych, ograniczenie codziennej aktywności zawodowej i osobistej – to wszystko wpłynęło na większe zainteresowanie cyfrowymi treściami, na które zazwyczaj nie mieliśmy wcześniej czasu. Akcja społeczna #zostanwdomu, promowana przez rząd i wiele znanych osób publicznych, zmobilizowała Polaków do ograniczenia kontaktów z innymi ludźmi do niezbędnego minimum. Każdy szuka jednak swojego sposobu na rzetrwanie tego trudnego okresu. Trudnego, gdyż życie każdego z nas całkowicie się odmieniło i trzeba było znaleźć sposób na siebie. Zwiększony ruch w sieci Internet to jednak duże wyzwanie dla wszystkich dostawców usług hostingowych, a także operatorów telekomunikacyjnych. Zapewnienie działania usług hostingu na najwyższym poziomie, przy tak dużym wzroście zainteresowania, w przypadku firmy nazwa.pl było możliwe jedynie dzięki zastosowaniu technologii chmury obliczeniowej...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(81)
  • CDN(18)
  • WordPress(20)
  • e-Sklep(17)
  • Backup(12)
  • Poczta(15)
  • VPS(11)
  • Internet i technologia(49)
  • Webmastering(9)
  • Bez kategorii(2)

Social Media

  • 06/03/2025

    Node.js 22 na CloudHostingu w nazwa.pl

    Czytaj więcej Czytaj więcej
  • 11/03/2025

    Szybszy WordPress z LSCache w nazwa.pl

    Czytaj więcej Czytaj więcej
  • 17/03/2025

    SSL ECDSA pozwala skutecznie chronić strony WWW

    Czytaj więcej Czytaj więcej
  • 24/03/2025

    Bezpieczna domena z DNSSEC i DNS over TLS w nazwa.pl

    Czytaj więcej Czytaj więcej
  • 26/03/2025

    Nagroda HostAdvice „Top 25 Cloud Hosting 2025”

    Czytaj więcej Czytaj więcej
  • 14/04/2025

    28 lat NetArt Group

    Czytaj więcej Czytaj więcej
  • 16/04/2025

    CloudHosting od nazwa.pl najszybszy na rynku

    Czytaj więcej Czytaj więcej
  • 07/05/2025

    Raport o liczbie stron WWW w Polsce

    Czytaj więcej Czytaj więcej
  • 30/05/2025

    IT CHAMPIONS 2025 w kategorii „Nowoczesne usługi w chmurze” dla nazwa.pl

    Czytaj więcej Czytaj więcej

O nazwa.pl

Marka nazwa.pl jest częścią działającego globalnie w niemal 100 krajach na świecie NetArt Group. Spółka dostarcza klasyczne usługi hostingowe oraz usługi w chmurze świadczone w modelu Software as a Service, Platform as a Service i Infrastructure as a Service. Oferta nazwa.pl obejmuje także usługę CDN, certyfikaty SSL ECDSA oraz rejestrację ponad 300 różnych rozszerzeń domen. Spółka dąży do tego, aby oferować usługi kompleksowe, nowoczesne i dostępne dla każdego. Wykorzystuje też sztuczną inteligencję, co pozwala jej lepiej dostosowywać rozwiązania do potrzeb Klientów, poprawiać ich wydajność i zapewniać wyższy poziom bezpieczeństwa.

Usługi nazwa.pl realizowane są w nowoczesnych Data Center zlokalizowanych w Europie, obu Amerykach i Azji, a sama spółka działa zgodnie z Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji ISO/IEC 27001:2022. Dzięki przepustowości sieci wynoszącej ponad 400 Gbps oraz uczestnictwu w globalnych punktach wymiany ruchu, nazwa.pl gwarantuje szybką i niezawodną wymianę danych. Kompleksowa oferta łączy w sobie innowacyjność, dostępność i bezpieczeństwo, co sprawia, że nazwa.pl jest wybierana przez Klientów oczekujących najwyższej jakości rozwiązań. Użytkownicy nazwa.pl otrzymują wsparcie techniczne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku, a kontakt z zespołem pomocy technicznej możliwy jest za pośrednictwem infolinii, czatu, poczty e-mail oraz mediów społecznościowych.

Materiały prasowe

Pobieranie multimediów

© 2024 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.

email pr@nazwa.pl
phone +48 534 177 777