Skip to content
nazwa.pl

Nowoczesne usługi w chmurze

  • Press Kit
PostedinInternet i technologia
Posted on 17 czerwca 2021

nazwa.pl ponownie zwycięża w badaniu infolinii hostingowych!

Tags: infolinia kontakt
nazwa.pl ponownie zwycięża w badaniu infolinii hostingowych!
Posted By nazwa.pl

Pod koniec maja instytut badawczy MANDS ponownie przeprowadził badanie skuteczności działania infolinii największych firm hostingowych w Polsce. Wykonano je pośród firm, obsługujących według rankingu top100.webhostingtalk.pl co najmniej 10 000 domen. Najlepszy wynik zarówno pod kątem efektywności, jak i szybkości odbierania połączeń telefonicznych uzyskała nazwa.pl.

Prestiżowy instytut badawczy MANDS, działający na rynku badań marketingowych i badań opinii, przeprowadził test efektywności działania infolinii polskich firm hostingowych. Weryfikowano możliwość skutecznego połączenia się z konsultantem oraz czas oczekiwania na rozmowę. Badanie zostało zrealizowane, poprzez zasymulowanie zwiększonego ruchu na infoliniach wybranych firm i jednoczesną próbę nawiązania kontaktu przez kilku teleankieterów.

Ponownie najlepsze wyniki osiągnęła firma nazwa.pl. Zarówno podczas największego ruchu, jak też w godzinach późnowieczornych, specjaliści nazwa.pl odbierali połączenia najszybciej ze wszystkich badanych infolinii operatorów usług hostingowych.

„W nazwa.pl wiemy, że dla firm, korzystających z usług hostingowych, szybki dostęp, o każdej porze dnia i nocy do zespołu wsparcia, jest niezwykle ważny. Świadcząc usługi działające 24/7, zapewniamy ekspresową pomoc naszych specjalistów, dokładnie w takim samym wymiarze. Corocznie przeznaczamy wielomilionowe nakłady na utrzymanie ponad 100-osobowego zespołu konsultantów oraz nowoczesnego systemu call center, dzięki czemu każdy Klient spółki obsługiwany jest bez kolejki, a każde jego pytanie jest dla nas priorytetem” – podkreśla Krzysztof Cebrat, prezes zarządu nazwa.pl.

Czas oczekiwania na połączenie w największych firmach hostingowych w Polsce | nazwa.pl

Raport MANDS wykazał, że większość Działów Obsługi Klienta polskich firm hostingowych nie pracuje późnym wieczorem i w nocy, a jedynie służy wsparciem między godziną 8:00 a 16:00. Wśród badanych podmiotów tylko nazwa.pl i home.pl odbierały połączenia po godzinie 23:00. Warto jednak zaznaczyć, że w czasie gdy infolinia home.pl odebrała w godzinach wieczorowych i nocnych jedynie 20% połączeń, nazwa.pl utrzymała współczynnik połączeń na poziomie 100%.

Dostępność wsparcia w trybie 24/7/365 jest szczególnie ważna w przypadku ciągle rosnącej liczby przedsiębiorców, których firmy w dzisiejszych czasach działają w trybie całodobowym. Tegoroczne badanie MANDS jest tego dowodem, wskazując na poprawę imponującego wyniku nazwa.pl z 2019 roku. Poznaj szczegółowe wyniki skuteczności infolinii firm hostingowych na stronie instytutu badawczego MANDS.

„Udowodniliśmy, że efektywna obsługa Klienta stanowi jeden z najważniejszych obszarów strategii działania nazwa.pl, a komunikowane przez nas hasło: „Jesteśmy tu dla Ciebie”, znajduje odzwierciedlenie w rzeczywistości” – dodaje Krzysztof Cebrat.

Do dyspozycji Klientów nazwa.pl 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku pozostaje zespół specjalistów, udzielający wsparcia w zakresie świadczonych usług i oferowanych produktów. Co więcej, komunikacja z firmą jest możliwa poprzez czat, mail a nawet grupy dyskusyjne na Facebooku.

Zapraszamy do kontaktu!


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • nazwa.pl liderem rynku hostingowego w Polsce!
  • Hosting dla profesjonalistów

Zysk netto nazwa.pl wzrósł do 70 mln zł
9 lipca 2024

Zysk netto nazwa.pl wzrósł do 70 mln zł

W 2023 roku nazwa.pl kolejny raz odnotowała duży wzrost przychodów i zysku. EBITDA osiągnęła wartość ponad 85 mln... W 2023 roku nazwa.pl kolejny raz odnotowała duży wzrost przychodów i zysku. EBITDA osiągnęła wartość ponad 85 mln złotych, a zysk netto wyniósł ponad 70 mln złotych. To rekordowe wyniki, dzięki którym nazwa.pl umocniła swoją przewagę nad innymi firmami z branży, takimi jak home.pl czy cyber_Folks. Miarą sukcesu każdej firmy jest wysokość osiąganych zysków. Nie przychody, czy też liczba klientów, ale zysk netto i dywidenda dla udziałowców są najważniejszym celem prowadzonej działalności. W historii polskiego Internetu jeszcze nigdy żadna polska firma hostingowa nie osiągnęła tak spektakularnych wyników finansowych jak nazwa.pl. Imponujące wyniki nazwa.pl są efektem konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju firmy, która polega na wprowadzaniu do oferty nowych produktów, aktywności na rynkach międzynarodowych i akwizycjach. Inwestycje we własne technologie i automatyzacja wszystkich procesów pozwoliły osiągać niespotykaną w innych branżach rentowność. Spółka nazwa.pl i inne marki będące częścią NetArt Group dostarczają na rynek rozwiązania przeznaczone dla wymagających Klientów z segmentu premium i charakteryzujące się przede wszystkim wysokim zaawansowaniem technologicznym. Rozwój usług własnych opartych na chmurze obliczeniowej oraz ekspansja zagraniczna pod marką netart.com na niemal 100 rynków międzynarodowych, to główne koła zamachowe rozwoju firmy. Wyniki uzyskane w 2023 roku bardzo pozytywnie wyróżniają nazwa.pl na tle całego rynku hostingowego. Zaawansowane technologie bazujące na chmurze obliczeniowej i automatyzacja procesów dają nam dużą przewagę nad naszą konkurencją. Spółki home.pl i cyber_Folks ponoszą dużo wyższe koszty prowadzonej działalności niż my...
10 TB przestrzeni dyskowej na hostingu w nazwa.pl
11 stycznia 2024

10 TB przestrzeni dyskowej na hostingu w nazwa.pl

Rozwijający się biznes potrzebuje szybkiego hostingu z dużą przestrzenią dyskową na wiadomości e-mail i ważne... Rozwijający się biznes potrzebuje szybkiego hostingu z dużą przestrzenią dyskową na wiadomości e-mail i ważne pliki. Na serwerach CloudHosting i CloudMail, dostępnych w ofercie abonamentowej, możesz teraz przechowywać nawet do 10 TB danych. Jeżeli potrzebujesz jeszcze więcej miejsca, możesz skorzystać z usługi CloudHosting Pay-Per-Use z nielimitowaną przestrzenią dyskową. Sprawdź, jakie możliwości dla Twojego biznesu stwarza hosting premium od nazwa.pl! Aktywuj dodatkową powierzchnię dyskową Serwery CloudHosting i CloudMail możesz w dowolnym momencie rozbudowywać o kolejne usługi i funkcjonalności. Wśród dostępnych opcji są między innymi pakiety dodatkowej przestrzeni dyskowej, dzięki którym na pojedynczym hostingu zmieścisz nawet 10 TB danych i wiadomości e-mail. Pakiety dodatkowej powierzchni dyskowej, które pozwolą Ci na utrzymywanie nawet 10 TB danych, są dostępne w ofercie abonamentowej dla usług CloudHosting i CloudMail. Chcąc zwiększyć możliwości swojego hostingu, aktywuj wybrany pakiet dodatkowy w Panelu Klienta lub w CloudHosting Panel. Jeżeli dopiero kupujesz u nas hosting, pakiety dodatkowej powierzchni dyskowej pojawią się jako dostępne opcje podczas składania zamówienia na serwer. Pamiętaj, że wszystkie usługi dodatkowe możesz zamówić w dowolnym momencie, w trakcie trwania okresu abonamentowego swojej usługi CloudHosting i CloudMail. Większa powierzchnia to więcej możliwości W przypadku osiągnięcia limitu dyskowego na hostingu przedsiębiorcy często muszą podejmować trudną decyzję o usunięciu części danych lub migracji na drogi serwer...
Firma nazwa.pl przyznaje coroczne wyróżnienia
26 stycznia 2021

Dzięki nim Internet jest lepszy! Firma nazwa.pl przyznaje coroczne wyróżnienia

Na początku roku spółka nazwa.pl wręcza nagrody organizacjom, których działania przyczyniają się do rozwoju cyfrowej Polski... Na początku roku spółka nazwa.pl wręcza nagrody organizacjom, których działania przyczyniają się do rozwoju cyfrowej Polski. Firma pragnie w ten sposób wyróżnić podmioty za ich wkład w to, że usługi świadczone w sieci, z roku na rok są na coraz wyższym poziomie, a sam Internet staje się lepszym i bezpieczniejszym miejscem. W tym roku spółka przyznała 6 nagród w kategoriach: Bezpieczeństwo, Innowacje, Edukacja, Inwestycje oraz Badania i Nauka, a także wyróżnienie specjalne. Ekspert Innowacji - EPIX Internet Exchange Wyróżnieniem Ekspert Innowacji został nagrodzony operator ruchu EPIX Internet Exchange za uruchomienie nowej lokalizacji największej niezależnej infrastruktury wymiany ruchu internetowego w Polsce. Dzięki EPIX Poznań przedsiębiorcy i osoby prywatne z zachodniego regionu Polski otrzymują szybszy i efektywniejszy dostęp do kluczowych zasobów Internetu, takich jak allegro.pl, nazwa.pl, onet.pl czy też wp.pl. Ekspert Bezpieczeństwa - Atman Laureatem nagrody Ekspert Bezpieczeństwa zostaje Atman, jeden z liderów rynku usług Data Center w Europie Środkowo-Wschodniej. Ponad 20 lat doświadczenia Atman w zakresie ochrony i przechowywania informacji wraz z rozbudowaną infrastrukturą zapewnia, że dane wszystkich klientów są bezpieczne i dostępne o każdej porze dnia i nocy....
nazwa.pl rozwija Cloud Backup wspólnie z Klientami
16 listopada 2020

nazwa.pl rozwija Cloud Backup wspólnie z Klientami!

Od dzisiaj Klienci nazwa.pl mogą korzystać z najnowszej wersji programu Cloud Backup, służącego do wykonywania kopii... Od dzisiaj Klienci nazwa.pl mogą korzystać z najnowszej wersji programu Cloud Backup, służącego do wykonywania kopii zapasowych plików przechowywanych na komputerach z systemem Windows 7, 8 lub 10. Kolejne wydanie Cloud Backup to przede wszystkim nowe funkcjonalności, takie jak: anulowanie wykonywanej kopii, ustawienie szybkości połączenia czy udoskonalenie funkcji napraw. Cloud Backup to aplikacja, która skutecznie chroni użytkowników komputerów z systemem Windows przed niepożądanymi skutkami cyberataków, w tym ataków typu ransomware. Wykonywane regularnie kopie bezpieczeństwa chronią Klientów nazwa.pl także przed skutkami awarii dysku lub utraty laptopa. Rozwój usług spółki jest możliwy dzięki wzorowej komunikacji pomiędzy Klientami a zespołem nazwa.pl. Przyglądnijmy się zatem nowym funkcjonalnościom, które zostały wprowadzone w kolejnej wersji aplikacji Cloud Backup. Anulowanie wykonywanej kopii Wsłuchujemy się w głos naszych Klientów, których opinie i sugestie pomagają w ulepszeniu i rozwoju Cloud Backup. Wprowadziliśmy oczekiwaną przez wielu użytkowników możliwość anulowania aktualnie wykonywanej kopii bezpieczeństwa. Dzięki temu w przypadku, gdy wybrane zostaną złe pliki lub ich zbyt duża ilość, nie trzeba już czekać na zakończenie procesu wykonania kopii, tylko można go zatrzymać, a następnie rozpocząć na nowo. Kopia realizowana po raz pierwszy, po anulowaniu jest całkowicie usuwana (także z wykazu kopii). W przypadku kolejnych kopii, usunięta zostaje wyłącznie ta, która aktualnie była wykonywana i przerwano ten proces, a wszystkie poprzednie pozostają nienaruszone...
Pomoc Premium dla firm w nazwa.pl
8 października 2019

Pomoc Premium dla firm w nazwa.pl

Pomoc Premium to usługa w nazwa.pl, zapewniająca firmom szybki dostęp do zespołu kompetentnych specjalistów... Pomoc Premium to usługa w nazwa.pl, zapewniająca firmom szybki dostęp do zespołu kompetentnych specjalistów, będących do dyspozycji 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Wsparcie to pozwala firmom zaoszczędzić czas, a jak wiadomo czas to pieniądz. W tym miejscu myśli każdego kotłują się wokół pytania: Tak pięknie to wygląda, ale ile będzie mnie to kosztować? Większość osób obawia się zbyt wysokich kosztów, idących w parze z wysokim standardem. Nie w tym przypadku, Pomoc Premium to wysoka jakość w niskiej cenie. Całkowity miesięczny koszt to jedyne 10 zł ­– za tę cenę mamy zapewnione pierwszeństwo w obsłudze i rozwiązywanie nierzadko trudnych technicznych problemów. Uprzywilejowany Klient Aby określić najważniejsze cechy Pomocy Premium, powinniśmy skupić się na podstawowych problemach i przeszkodach, z jakimi mierzą się każdego dnia Klienci prowadzący własne przedsiębiorstwa. Osoby prowadzące swój biznes wiedzą, jak cennym aktywem jest czas. W dobie zaawansowanego rozwoju cyfryzacji przedsiębiorcy podejmują starania, aby tego czasu mieć jak najwięcej i wykorzystywać go w sposób jak najbardziej efektywny. Jednak nie zawsze wszystko układa się zgodnie z planem. Na przeszkodzie mogą stanąć nam rzeczy niezależne od nas. Wówczas nawiązujemy kontakt z naszym usługodawcą. Przeważająca ilość firm hostingowych świadczy wsparcie jedynie w określonych dniach i godzinach. Nie jest to profesjonalne i rzetelne podejście...
rynek polskich domen
24 maja 2018

NASK podsumowuje rok w domenie .pl – nazwa potrójnym nr 1 rejestru

Liczba nazw w domenie .pl plasuje polski rejestr na 6. miejscu w Europie i na 10. pozycji na świecie. Co 40 sekund rejestrowana jest... Liczba nazw w domenie .pl plasuje polski rejestr na 6. miejscu w Europie i na 10. pozycji na świecie. Co 40 sekund rejestrowana jest nowa nazwa domeny w rejestrze .pl. O tym, jak wyglądał rynek polskich domen w 2017 roku, mówi raport NASK – niezależnego Państwowego Instytutu Badawczego. Według danych z raportu nazwa.pl ma niezachwianą pozycję firmy nr 1 w zakresie rejestracji domen w Polsce. Szczegółowe dane Spośród 2,57 mln aktywnych nazw domen w rejestrze .pl prawie 600 tys. (578 181) zarejestrowanych jest za pośrednictwem nazwa.pl. Firma odnotowała 4,2% wzrost zarejestrowanych domen w stosunku do roku poprzedniego. Według raportu NASK home.pl jest na 2. pozycji i zalicza mocny, bo 27,4% spadek w ilości zarejestrowanych domen w stosunku do poprzedniego roku. Obecnie posiadają ich 473 590, czyli o ponad 100 tys. mniej niż nr 1 na rynku – nazwa.pl. Na 3. pozycji znalazła się firma OVH, która posiada nieco ponad 276 tys. zarejestrowanych nazw w domenie .pl. Największy polski rejestrator – nazwa.pl, skutecznie, z roku na rok, zwiększa swoją przewagę konkurencyjną, co najlepiej pokazują statystki dotyczące rejestracji nowych domen. Co trzecia (33,56%) nowa nazwa w domenie .pl jest rejestrowana właśnie poprzez nazwa.pl. Home.pl w 2017 roku zarejestrowało o połowę mniej (15,61%) domen, plasując się na 2. pozycji w zestawieniu...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(91)
  • CDN(18)
  • WordPress(21)
  • e-Sklep(17)
  • Backup(12)
  • Poczta(17)
  • VPS(12)
  • Internet i technologia(53)
  • Webmastering(11)
  • Bez kategorii(3)

Social Media

  • 21/07/2025

    Otwórz swój biznes na inne rynki Unii Europejskiej

    Czytaj więcej Czytaj więcej
  • 12/08/2025

    Monitoruj działanie swojej strony WWW

    Czytaj więcej Czytaj więcej
  • 20/08/2025

    VPS w nazwa.pl – moc, niezawodność i pełna kontrola

    Czytaj więcej Czytaj więcej
  • 04/09/2025

    Rozwiązania IT klasy premium dla biznesu

    Czytaj więcej Czytaj więcej
  • 09/09/2025

    Ochrona przed cyberzagrożeniami za pomocą certyfikatów nazwaSSL

    Czytaj więcej Czytaj więcej
  • 23/09/2025

    Raporty z backupów to pełna kontrola i bezpieczeństwo danych

    Czytaj więcej Czytaj więcej
  • 25/09/2025

    Multi SMTP Smarthost – dlaczego warto wysyłać maile z wielu serwerów pocztowych?

    Czytaj więcej Czytaj więcej
  • 01/10/2025

    Domena w nazwa.pl to więcej niż tylko adres w sieci

    Czytaj więcej Czytaj więcej
  • 06/11/2025

    Uwolnione domeny to szansa na wyjątkowy adres

    Czytaj więcej Czytaj więcej

O nazwa.pl

Marka nazwa.pl jest częścią działającego globalnie w niemal 100 krajach na świecie NetArt Group. Spółka dostarcza klasyczne usługi hostingowe oraz usługi w chmurze świadczone w modelu Software as a Service, Platform as a Service i Infrastructure as a Service. Oferta nazwa.pl obejmuje także usługę CDN, certyfikaty SSL ECDSA oraz rejestrację ponad 300 różnych rozszerzeń domen. Spółka dąży do tego, aby oferować usługi kompleksowe, nowoczesne i dostępne dla każdego. Wykorzystuje też sztuczną inteligencję, co pozwala jej lepiej dostosowywać rozwiązania do potrzeb Klientów, poprawiać ich wydajność i zapewniać wyższy poziom bezpieczeństwa.

Usługi nazwa.pl realizowane są w nowoczesnych Data Center zlokalizowanych w Europie, obu Amerykach i Azji, a sama spółka działa zgodnie z Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji ISO/IEC 27001:2022. Dzięki przepustowości sieci wynoszącej ponad 400 Gbps oraz uczestnictwu w globalnych punktach wymiany ruchu, nazwa.pl gwarantuje szybką i niezawodną wymianę danych. Kompleksowa oferta łączy w sobie innowacyjność, dostępność i bezpieczeństwo, co sprawia, że nazwa.pl jest wybierana przez Klientów oczekujących najwyższej jakości rozwiązań. Użytkownicy nazwa.pl otrzymują wsparcie techniczne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku, a kontakt z zespołem pomocy technicznej możliwy jest za pośrednictwem infolinii, czatu, poczty e-mail oraz mediów społecznościowych.

Materiały prasowe

Pobieranie multimediów

© 2024 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.

email pr@nazwa.pl
phone +48 534 177 777