Skip to content
nazwa.pl

Nowoczesne usługi w chmurze

  • Press Kit
PostedinInternet i technologia
Posted on 17 czerwca 2021

nazwa.pl ponownie zwycięża w badaniu infolinii hostingowych!

Tags: infolinia kontakt
nazwa.pl ponownie zwycięża w badaniu infolinii hostingowych!
Posted By nazwa.pl

Pod koniec maja instytut badawczy MANDS ponownie przeprowadził badanie skuteczności działania infolinii największych firm hostingowych w Polsce. Wykonano je pośród firm, obsługujących według rankingu top100.webhostingtalk.pl co najmniej 10 000 domen. Najlepszy wynik zarówno pod kątem efektywności, jak i szybkości odbierania połączeń telefonicznych uzyskała nazwa.pl.

Prestiżowy instytut badawczy MANDS, działający na rynku badań marketingowych i badań opinii, przeprowadził test efektywności działania infolinii polskich firm hostingowych. Weryfikowano możliwość skutecznego połączenia się z konsultantem oraz czas oczekiwania na rozmowę. Badanie zostało zrealizowane, poprzez zasymulowanie zwiększonego ruchu na infoliniach wybranych firm i jednoczesną próbę nawiązania kontaktu przez kilku teleankieterów.

Ponownie najlepsze wyniki osiągnęła firma nazwa.pl. Zarówno podczas największego ruchu, jak też w godzinach późnowieczornych, specjaliści nazwa.pl odbierali połączenia najszybciej ze wszystkich badanych infolinii operatorów usług hostingowych.

„W nazwa.pl wiemy, że dla firm, korzystających z usług hostingowych, szybki dostęp, o każdej porze dnia i nocy do zespołu wsparcia, jest niezwykle ważny. Świadcząc usługi działające 24/7, zapewniamy ekspresową pomoc naszych specjalistów, dokładnie w takim samym wymiarze. Corocznie przeznaczamy wielomilionowe nakłady na utrzymanie ponad 100-osobowego zespołu konsultantów oraz nowoczesnego systemu call center, dzięki czemu każdy Klient spółki obsługiwany jest bez kolejki, a każde jego pytanie jest dla nas priorytetem” – podkreśla Krzysztof Cebrat, prezes zarządu nazwa.pl.

Czas oczekiwania na połączenie w największych firmach hostingowych w Polsce | nazwa.pl

Raport MANDS wykazał, że większość Działów Obsługi Klienta polskich firm hostingowych nie pracuje późnym wieczorem i w nocy, a jedynie służy wsparciem między godziną 8:00 a 16:00. Wśród badanych podmiotów tylko nazwa.pl i home.pl odbierały połączenia po godzinie 23:00. Warto jednak zaznaczyć, że w czasie gdy infolinia home.pl odebrała w godzinach wieczorowych i nocnych jedynie 20% połączeń, nazwa.pl utrzymała współczynnik połączeń na poziomie 100%.

Dostępność wsparcia w trybie 24/7/365 jest szczególnie ważna w przypadku ciągle rosnącej liczby przedsiębiorców, których firmy w dzisiejszych czasach działają w trybie całodobowym. Tegoroczne badanie MANDS jest tego dowodem, wskazując na poprawę imponującego wyniku nazwa.pl z 2019 roku. Poznaj szczegółowe wyniki skuteczności infolinii firm hostingowych na stronie instytutu badawczego MANDS.

„Udowodniliśmy, że efektywna obsługa Klienta stanowi jeden z najważniejszych obszarów strategii działania nazwa.pl, a komunikowane przez nas hasło: „Jesteśmy tu dla Ciebie”, znajduje odzwierciedlenie w rzeczywistości” – dodaje Krzysztof Cebrat.

Do dyspozycji Klientów nazwa.pl 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku pozostaje zespół specjalistów, udzielający wsparcia w zakresie świadczonych usług i oferowanych produktów. Co więcej, komunikacja z firmą jest możliwa poprzez czat, mail a nawet grupy dyskusyjne na Facebooku.

Zapraszamy do kontaktu!


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • nazwa.pl liderem rynku hostingowego w Polsce!
  • Hosting dla profesjonalistów

Raport o liczbie stron WWW w Polsce | nazwa.pl
7 maja 2025

Raport o liczbie stron WWW w Polsce

W Polsce działa około 900 tysięcy serwisów WWW, co oznacza, że jedynie co trzecia zarejestrowana domena wykorzystywana jest do prezentacji treści w Internecie. Pomimo że liczba Polaków wynosi około 37,5 miliona, a według danych GUS liczba aktywnych przedsiębiorstw osiągnęła poziom 2,8 miliona, to domeny zarejestrowało zaledwie około 1,2 miliona unikalnych abonentów. Wskazuje to na niski poziom cyfryzacji w Polsce i dużą przestrzeń do rozwoju dla firm hostingowych działających w kraju nad Wisłą. Według raportu NASK na koniec 2024 roku w rejestrze liczba zarejestrowanych domen wyniosła 2,59 miliona. Jeżeli dodatkowo doliczyć domeny w rejestrach prowadzonych przez ACK Cyfronet AGH, Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu, Centrum Informatyczne TASK oraz domeny europejskie eu i globalne, to całkowita liczba adresów wykorzystywanych przez Polaków wynosi łącznie niecałe 3 miliony. Liczba wszystkich abonentów wynosi około 1,2 miliona, z czego abonentów biznesowych jest około 800 tysięcy, a osób prywatnych około 400 tysięcy. Rejestracja domeny to niezbędny pierwszy krok w celu publikacji treści w sieci Internet. Umożliwia rezerwację unikalnego adresu, pod którym w przyszłości będą prezentowane informacje na stronach WWW. Korzystanie z własnej domeny daje rozpoznawalność oraz pewność biznesowo-prawną, że prezentowane informacje nie znikną z dnia na dzień, jak to czasami ma miejsce w przypadku treści na darmowych portalach społecznościowych typu Facebook. Po rejestracji domena może być wykorzystywana do prezentacji treści oraz wymiany poczty e-mail lub też pozostać jedynie zarezerwowana w celu jej wykorzystania w przyszłości. Pojawiają się na rynku również często osoby, które rezerwują domeny wyłącznie w celu ich późniejszej odsprzedaży
Wyślij mailing za pomocą usługi Maile Marketingowe | nazwa.pl
19 grudnia 2024

Wyślij mailing za pomocą usługi Maile Marketingowe

Maile Marketingowe to usługa, która odmieni sposób, w jaki komunikujesz się z klientami. Została zaprojektowana... Maile Marketingowe to usługa, która odmieni sposób, w jaki komunikujesz się z klientami. Została zaprojektowana z myślą nie tylko o przedsiębiorcach prowadzących sklepy internetowe czy firmy usługowe, lecz o wszystkich, którzy komunikują się przez Internet ze swoimi użytkownikami. Dzięki prostemu w obsłudze interfejsowi pozwala w pełni wykorzystać potencjał e-mail marketingu, oferując wszystko, co jest potrzebne, aby realizować mailingi zgodnie ze standardami. Nie bez znaczenia jest też fakt, że rozwiązanie umożliwia wysyłanie wiadomości nawet przez 16 serwerów, znacząco zwiększając ich dostarczalność. Sprawdź, jak usługa Maile Marketingowe może wesprzeć Twój biznes. Szybka i skuteczna wysyłka każdego mailingu Maile Marketingowe to usługa, która pomaga w prowadzeniu dowolnego biznesu. Umożliwia przygotowanie i wysyłanie estetycznych mailingów do dużej liczby odbiorców. To idealne rozwiązanie dla każdego, kto chce budować profesjonalną i niezawodną komunikację ze swoimi klientami. Dzięki interfesjowi Mailer Panel nawet duże kampanie są wysyłane szybko i bez wysiłku. Wszystko działa tak, aby prowadzona komunikacja była wygodna i efektywna. Automatyzacja oszczędza czas Usługa Maile Marketingowe pozwala zaplanować wysyłkę na konkretny dzień i godzinę, co jest przydatne chociażby przy okazji wprowadzania świątecznych promocji. Korespondencja zawsze dotrze do klientów w odpowiednim momencie, bez konieczności ręcznego uruchamiania mailingu. Oczywiście, każdą wiadomość można przetestować, aby sprawdzić, jak wygląda, zanim trafi do odbiorców. W zależności od opcji usługi każdy mailing jest realizowany nawet przez 16 serwerów...
12 lipca 2023

Zysk EBITDA nazwa.pl w 2022 roku wzrósł o 40% i przekroczył 70 mln zł

W 2022 roku nazwa.pl odnotowała spektakularny wzrost wyniku EBITDA i zysku netto o 40% r/r. EBITDA osiągnęła... W 2022 roku nazwa.pl odnotowała spektakularny wzrost wyniku EBITDA i zysku netto o 40% r/r. EBITDA osiągnęła wartość ponad 70 mln złotych, a zysk netto wyniósł ponad 55 mln złotych. To rekordowe wyniki, dzięki którym nazwa.pl wyprzedza inne firmy z branży, takie jak home.pl S.A. czy cyber_Folks S.A. Imponujące wyniki nazwa.pl są efektem konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju firmy, która polega na organicznym rozwoju i inwestycjach we własne technologie. Dynamiczny wzrost zysku oraz generowanych przepływów pieniężnych możliwy jest w dużej mierze dzięki sprofilowaniu grupy docelowej. Spółka dostarcza na rynek rozwiązania przeznaczone dla wymagających Klientów z segmentu premium, które charakteryzują się przede wszystkim wysokim zaawansowaniem technologicznym. Rok 2022 to głównie rozwój usług własnych opartych na chmurze obliczeniowej i umacnianie przez nazwa.pl pozycji krajowego lidera. Wyniki uzyskane w 2022 roku bardzo pozytywnie wyróżniają się na tle całego rynku hostingowego. Zawdzięczamy je w dużej mierze zastosowaniu technologii cloud, rozwijanej w nazwa.pl już od ponad 10 lat. Z satysfakcją obserwujemy wzrost zainteresowania usługami dodatkowymi, zwiększającymi wartość usług hostingowych, z których korzystają Klienci nazwa.pl. Rozwój i sprzedaż usług własnych, jest tym, co w dużej mierze zapewnia spółce wysoki poziom rentowności – mówi Krzysztof Cebrat, prezes zarządu nazwa.pl Sp. z o.o. Rok 2023 będzie dla nazwa.pl przełomowym momentem w jej historii. Pod marką netart.com rozpoczyna się właśnie ekspansja spółki na rynki zagraniczne. Oferta trafi niebawem do ponad 6 mld potencjalnych Klientów na całym świecie, obejmując swoim zasięgiem niemal 100 krajów. W ten sposób spółka zyska dostęp do nowych rynków z zamożną klientelą, zapewniając sobie możliwość dalszego dynamicznego rozwoju w kolejnych latach. Dzięki ekspansji zagranicznej do roku 2025 spółka nazwa.pl osiągnie...
Technologia ASP.NET i .NET Core w nazwa.pl
28 grudnia 2020

Technologia ASP.NET i .NET Core w nazwa.pl

Na początku września zapowiadaliśmy wprowadzenie kilku technologii, które rozszerzą możliwości usług świadczonych... Na początku września zapowiadaliśmy wprowadzenie kilku technologii, które rozszerzą możliwości usług świadczonych przez nazwa.pl o dodatkowe, nowoczesne rozwiązania. Niedługo potem udostępniliśmy możliwość korzystania z baz Redis, a w listopadzie przekazaliśmy naszym Klientom technologię Node.js wraz z wieloma popularnymi frameworkami oraz możliwością zakładania baz danych MongoDB. W grudniu udostępniliśmy również możliwość korzystania z technologii ASP.NET i .NET Core na platformie VPS. Obecnie pracujemy nad wprowadzeniem technologii .NET Core oraz baz danych MS SQL również w modelu SaaS. W ostatnim okresie mamy dużo dobrych informacji dla użytkowników usług w nazwa.pl, którzy mogą cieszyć się z coraz większej liczby nowych technologii i możliwości. Pracując nad nowymi rozwiązaniami uwzględniamy opinie wielu naszych użytkowników, testerów, a nawet społeczności skupionej wokół grup na Facebooku i forów internetowych. Za każdą radę i opinię jesteśmy Wam bardzo wdzięczni! Redis i Memcached Niedługo po naszym pierwszym mailu zapowiadającym wdrożenie kilku ciekawych technologii udostępniliśmy możliwość korzystania z baz Redis, które oprócz dostępnych już baz Memcached dają możliwość przyspieszania serwisów WWW, poprzez cache’owanie zawartości stron. W jednym z poprzednich artykułów na naszym biuroprasoweu informowaliśmy o tym jak duże przyspieszenie działania strony można uzyskać wykorzystując te bazy danych, przekazując również w artykule szczegółowe informacje o tym jak łatwo można aktywować wtyczki w WordPressie, które łączą się z tymi bazami. Dzięki artykułowi i pomocy naszych konsultantów, za sprawą wprowadzonych zmian strony wielu naszych Klientów otwierają się obecnie nawet kilka razy szybciej niż wcześniej...
Nowe szczegółowe statystyki na hostingu w nazwa.pl
29 października 2020

Nowe szczegółowe statystyki na hostingu w nazwa.pl!

Technologia CloudHosting w nazwa.pl, poza możliwością równoczesnego uruchomienia pojedynczej strony WWW na setkach... Technologia CloudHosting w nazwa.pl, poza możliwością równoczesnego uruchomienia pojedynczej strony WWW na setkach serwerów, dostarcza również bardzo bogate statystyki wykorzystania usług hostingowych, ułatwiające optymalizację pracy serwera, a także diagnozę ewentualnych problemów. Dzięki nim uzyskasz szczegółowe informacje o: wykorzystaniu czasu procesora oraz miejsca na dysku, ilości przesłanych danych, liczbie logowań do POP3/IMAP4, liczbie wysyłanych i odbieranych wiadomości e‑mail, a nawet o szczegółowych parametrach obciążenia każdej bazy danych! Tradycyjny hosting, który oferują firmy w Polsce nie udostępnia zbyt wielu informacji potrzebnych do oceny stopnia wykorzystania usług. Wielu klientów nie zdaje sobie więc sprawy, jakiej usługi potrzebują, decydując się często na zakup serwera dedykowanego, który nie jest im do niczego potrzebny. Brak statystyk wykorzystania usług nie ułatwia również pracy webmasterom, którzy w razie problemów mają trudności w zdiagnozowaniu przyczyny przeciążenia serwera. Wybór serwera dedykowanego również nie rozwiązuje tego problemu, a jedynie zwiększa dostępne zasoby czasu procesora, pamięci RAM oraz przestrzeni dyskowej. W hostingu w chmurze kupujesz czas procesora Na pytanie o ilość dostępnych zasobów w pakietach oferowanych usług, wiele firm hostingowych wolałoby nie odpowiadać. Nie posiadają bowiem one możliwości zagwarantowania na serwerze zasobów procesora oraz pamięci RAM, a wszyscy klienci ograniczeni są jedynie wielkością serwera dedykowanego, który współdzielą. Prowadzi to oczywiście do sytuacji takiej, że pojedynczy serwis może przeciążyć cały serwer, zakłócając pracę wszystkich innych stron...
firma nazwa.pl przyznała 4 wyróżnienia
30 stycznia 2020

To oni czynią polski Internet lepszym miejscem. Firma nazwa.pl przyznała 4 wyróżnienia

W styczniu br. nazwa.pl, największy dostawca usług hostingowych w Polsce, nagrodziła podmioty, które w ostatnim roku... W styczniu br. nazwa.pl, największy dostawca usług hostingowych w Polsce, nagrodziła podmioty, które w ostatnim roku intensywnie działały na rzecz poprawy jakości Internetu. Wyróżnione zostały trzy przedsiębiorstwa w kategoriach: Bezpieczeństwo, Innowacje i Edukacja. Firma przyznała także jedno wyróżnienie specjalne. Z początkiem roku nazwa.pl zdecydowała się na wyróżnienie czterech podmiotów, których inicjatywy najmocniej przyczyniły się do podniesienia jakości korzystania z Internetu. W kategorii „Bezpieczeństwo” firma zdecydowała się wyróżnić NASK (Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa). Instytut w ostatnim roku mocno promował protokół DNSSEC, który jest skuteczną metodą zwiększenia bezpieczeństwa użytkowników Internetu oraz instytucji funkcjonujących w sieci. DNSSEC zapewnia, że po wpisaniu w okno przeglądarki adresu WWW sklepu czy banku, użytkownik otworzy stronę, której szuka, a nie tą, którą przygotowali cyberprzestępcy. Drugie z wyróżnień, w kategorii „Innowacje”, zostało przyznane firmie Asseco Data Systems SA, należącej do największej, notowanej na polskiej giełdzie firmy IT, Asseco. To właśnie ta spółka w ostatnim czasie intensywnie pracowała nad nowym typem certyfikatów SSL. Stworzone przez nich narzędzie do weryfikacji autentyczności witryny wykorzystuje kodowanie ECDSA P–384. Dzięki temu jest ono o wiele bezpieczniejsze niż dotychczas stosowane metody oparte o RSA. Co ciekawe, to właśnie klienci nazwa.pl jako pierwsi w Polsce mieli możliwość podniesienia poziomu zabezpieczenia swoich witryn, przy użyciu nowej technologii, zamawiając Certyfikat nazwaSSL Premium...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(80)
  • CDN(18)
  • WordPress(20)
  • e-Sklep(17)
  • Backup(12)
  • Poczta(15)
  • VPS(11)
  • Internet i technologia(49)
  • Webmastering(9)
  • Bez kategorii(2)

Social Media

  • 16/01/2025

    Ponad 100 atrakcyjnych szablonów maili w Mailer Panel

    Czytaj więcej Czytaj więcej
  • 06/03/2025

    Node.js 22 na CloudHostingu w nazwa.pl

    Czytaj więcej Czytaj więcej
  • 11/03/2025

    Szybszy WordPress z LSCache w nazwa.pl

    Czytaj więcej Czytaj więcej
  • 17/03/2025

    SSL ECDSA pozwala skutecznie chronić strony WWW

    Czytaj więcej Czytaj więcej
  • 24/03/2025

    Bezpieczna domena z DNSSEC i DNS over TLS w nazwa.pl

    Czytaj więcej Czytaj więcej
  • 26/03/2025

    Nagroda HostAdvice „Top 25 Cloud Hosting 2025”

    Czytaj więcej Czytaj więcej
  • 14/04/2025

    28 lat NetArt Group

    Czytaj więcej Czytaj więcej
  • 16/04/2025

    CloudHosting od nazwa.pl najszybszy na rynku

    Czytaj więcej Czytaj więcej
  • 07/05/2025

    Raport o liczbie stron WWW w Polsce

    Czytaj więcej Czytaj więcej

O nazwa.pl

Marka nazwa.pl jest częścią działającego globalnie w niemal 100 krajach na świecie NetArt Group. Spółka dostarcza klasyczne usługi hostingowe oraz usługi w chmurze świadczone w modelu Software as a Service, Platform as a Service i Infrastructure as a Service. Oferta nazwa.pl obejmuje także usługę CDN, certyfikaty SSL ECDSA oraz rejestrację ponad 300 różnych rozszerzeń domen. Spółka dąży do tego, aby oferować usługi kompleksowe, nowoczesne i dostępne dla każdego. Wykorzystuje też sztuczną inteligencję, co pozwala jej lepiej dostosowywać rozwiązania do potrzeb Klientów, poprawiać ich wydajność i zapewniać wyższy poziom bezpieczeństwa.

Usługi nazwa.pl realizowane są w nowoczesnych Data Center zlokalizowanych w Europie, obu Amerykach i Azji, a sama spółka działa zgodnie z Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji ISO/IEC 27001:2022. Dzięki przepustowości sieci wynoszącej ponad 400 Gbps oraz uczestnictwu w globalnych punktach wymiany ruchu, nazwa.pl gwarantuje szybką i niezawodną wymianę danych. Kompleksowa oferta łączy w sobie innowacyjność, dostępność i bezpieczeństwo, co sprawia, że nazwa.pl jest wybierana przez Klientów oczekujących najwyższej jakości rozwiązań. Użytkownicy nazwa.pl otrzymują wsparcie techniczne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku, a kontakt z zespołem pomocy technicznej możliwy jest za pośrednictwem infolinii, czatu, poczty e-mail oraz mediów społecznościowych.

Materiały prasowe

Pobieranie multimediów

© 2024 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.

email pr@nazwa.pl
phone +48 534 177 777