Usługi nazwa.pl, świadczone poprzez wydzieloną markę netart.com, dostępne są dla klientów w Europie, Afryce, Azji i obu Amerykach. Oferta firmy, która kojarzona jest przede wszystkim z jakością, szybkim działaniem stron WWW i wysokim poziomem bezpieczeństwa, dociera dziś do 6 miliardów ludzi w prawie 100 krajach. Szybka ekspansja i objęcie zasięgiem wszystkich największych rynków to efekt dużego zainteresowania nowoczesnymi rozwiązaniami hostingowymi ze strony użytkowników na całym świecie.
Proces ekspansji
Ekspansję na międzynarodowe rynki nazwa.pl rozpoczęła od udostępnienia swojej oferty w Europie i Afryce. Nie tak dawno firma uruchomiła także sprzedaż w państwach obu Ameryk i Azji. Kolejne otwarcie, między innymi na USA, Kanadę, Brazylię, Indie czy Japonię, pozwoliło objąć nowoczesną ofertą IT praktycznie wszystkie kluczowe gospodarki świata.
Wdrożona i rozwijana przez nazwa.pl technologia CloudHosting została przygotowana po to, aby otworzyć przed użytkownikami nowe możliwości. W przeciwieństwie do innych usług, które uruchamiane są na bazie chmury, CloudHosting sam w sobie stanowi chmurę. Pozwala, aby obciążenie generowane przez strony WWW było dynamicznie rozkładane pomiędzy setki serwerów tworzących wyspecjalizowane klastry. Jest też automatycznie zintegrowany z siecią CDN, która skraca czas potrzebny na przesłanie danych z serwera do przeglądarki i przyczynia się do lepszego pozycjonowania witryn. Węzły należącej do nazwa.pl sieci Content Delivery Network działają na całym świecie, co jest istotne dla klientów z państw, w których firma uruchomiła swoją sprzedaż.
CloudHosting na świecie
Marka nazwa.pl, podobnie jak netart.com, jest częścią NetArt Group, z którego usług skorzystało już ponad 1 000 000 Klientów. Firma zajmuje się tworzeniem i obsługą rozwiązań, które idealnie wpisują się w profil dzisiejszego użytkownika Internetu. Na całym świecie dostarcza usługi, które charakteryzują się nie tylko jakością, lecz także niskim całkowitym kosztem TCO. W ten sposób buduje swoją pozycję i ugruntowuje dobre relacje z Klientami.
Ciągły rozwój
Możliwość dostarczania usług hostingu, serwerów VPS, rozwiązań SaaS, certyfikatów SSL, rejestracji domen czy sieci CDN dla 6 miliardów ludzi w prawie 100 krajach to niewątpliwy sukces nazwa.pl. Rosnące każdego dnia zainteresowanie ofertą spółki ze strony użytkowników z coraz to nowych regionów globu potwierdza, że proces ekspansji był właściwym posunięciem. Dzisiejsze plany nazwa.pl to przede wszystkim rozwój własnej oferty usług. Portfolio firmy już niedługo powiększy się o kolejne rozwiązania, które podobnie jak nie tak dawno wprowadzone usługi SaaS czy Kubernetes, z pewnością zostaną entuzjastycznie powitane przez rynek.